Hè gelukkig, ze hebben ze weer terug bij het Amsterdamse reclamebureau Lowe, hun gestolen Gouden Loeki’s-beeldjes. Maar niet van de dieven natuurlijk, wel van de organisatie die ze vergeeft, de Ster, dat de reclame verkoopt voor de Publieke Omroep – en de Loeki-competitie, waarin het Nederlandse publiek de leukste commercials van het jaar kies, organiseert. De Ster heeft ze opnieuw laten maken (de oudste was van 1996). Hun terugkeer bij dat inbraakgevoelige bureau aan het Amsterdamse IJsbaanpad was natuurlijk goed voor een pr-momentje. Op de foto de directeuren Ed Stibbe van Lowe en Arian Buurman van de Ster. Lowe won totnogtoe zes van deze eervolle en daarom voor het bureau waardevolle onderscheidingen; gestolen waren er vier, voor Rolo, Calvé-pindaas (twee) en Planet Internet. Meldt Reclameweek.
Lees ook:Creatieve actie van reclamebureau Lowe tegen TE HUUR-bord
Lees ook:STER verwacht 13 miljoen euro extra reclame dankzij voetbalrechten
Lees ook:STER komt met portal ‘Welovereclame’ over reclame
Lees ook:Reclamebord-oorlog Lowe/Van Dijk & Ten Cate: makelaar slaat terug
Lees ook:Unilever sluit deal van €70 miljoen voor reclame op Publieke Omroep