Unilever sluit deal van €70 miljoen voor reclame op Publieke Omroep

STER, het reclameverkoopkantoor van de Publieke Omroep, en Unilever Nederland gaan een ''breed samenwerkingsverband'' aan voor de komende twee jaar. ''In deze periode zal Unilever voor 70 miljoen euro investeren in reclamezendtijd op tv, radio én op de websites van de PO'', meldt het persbericht. Behalve een multi- mediale overeenkomst hebben Ster en Unilever een ''strategisch partnership'' rond de Olympische Spelen gesloten. Wat dat laatste inhoudt klinkt nog wat vaag. STER's Arian Buurman: ''Wij (…) creëren samen sterke mogelijkheden om de Olympische Spelen 2008 in te zetten voor het realiseren van de merkdoel- stellingen van Unilever." Adverteren rond hooggewaar- deerde (sport-) programma's, zoals de OS en het EK Voetbal wèrkt, is nogmaals uit onderzoek gebleken.

Lees ook:STER komt met portal ‘Welovereclame’ over reclame
Lees ook:NOC*NSF-sponsor Unilever start corporate campagne OS Beijing
Lees ook:Gouden Inhaakmedailles naar Rabobank, D-reizen, C1000 (2x), McDonald’s, Nike, NS en Heineken
Lees ook:STER verwacht 13 miljoen euro extra reclame dankzij voetbalrechten
Lees ook:Ster-reclame draagt minder bij aan mediabegroting OCW in 2015

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.