Het telefoontoestel waarmee mevrouw Cramer haar ondertekening …

Geestig, de manier waarop Jan Kuitenbrouwer zijn column van deze week in HP/De Tijd onder de aandacht brengt bij relaties. Bron: het concept-rapport van Ernst & Young, schrijft hij erbij. Puur reclame, of moet ik zeggen columarketing, leuk bedacht dus. De columns zijn ook HIER te lezen (en nog veel meer) op de site van Kuitenbrouwer.

 

Lees ook:Renault pocht met resultaten Duits betrouwbaarheids-onderzoek auto’s
Lees ook:Nikki, Gordon en Marktplaats, het spotje dat er al had moeten zijn
Lees ook:De wijnfles die reclame maakt voor DB’s Export Dry-bier
Lees ook:Herman den Blijker doet de bonen van Hak erbij in spotjes over wokken en pastasaus
Lees ook:Dat schaap van Promovendum en De Opportunisten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.