Unilever (Calvé, Axe, Rexona, Calvé, Unox) vier jaar sponsor KNVB

Unilever wordt vanaf 1 juli 2008 de nieuwe sponsor van de KNVB en verbindt zich voor vier jaar aan 's lands grootste voetbalbond met 1,1 miljoen georganiseerde voetballers en ruim 3.500 voetbalvereniging- en. De producent van o.m. Calvé-pindakaas, Unox, Axe en Rexona for Men, zal zich, naast de koppeling aan het Neder- lands elftal en Jong Oranje, met name ook inzetten voor het straatvoetbal in Nederland. Hun persbericht meldt geen sponsorbedrag. Voor Unilever is de sponsoring van de KNVB ''een volgende stap in de uitvoering van haar vitaliteitsmissie.''

De merken van Unilever helpen mensen zich goed te voelen, er goed uit
te zien en meer uit het leven te halen, zegt het bedrijf. Naast goede
voeding en verzorging is ook bewegen een essentieel onderdeel van een
vitaal leven.

Door de KNVB te steunen, willen we de vitaliteit van de
Nederlandse jeugd een extra impuls geven. Bovendien versterken we
hiermee de relatie tussen onze consumentenmerken en Unilever enerzijds
en de sport anderzijds. Na het partnership met Jong Oranje en het
suppliership van de KNVB is dit voor ons een logische volgende stap als
vervolg op de goede samenwerking die we de afgelopen twee jaar al
hebben opgebouwd
”, aldus Unileverbaas Harry Brouwer in het persbericht.

Lees ook:Unilever verschuift sponsoring KNVB naar Lipton-merk
Lees ook:Ook fanclub Ons Oranje feliciteert 125-jarige KNVB per advertentie
Lees ook:ING lanceert platform ‘Jonge Leeuwen’ met de KNVB, Hyves en Disney XD voor voetballers en fans van 6-12 jaar
Lees ook:ING hoofdsponsor Nederlands Elftal als opvolger zus Nationale-Nederlanden
Lees ook:Essent Sponsor van ‘t Jaar, Sponsor Personality Unilever’s Weijers

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.