Essent Sponsor van ‘t Jaar, Sponsor Personality Unilever’s Weijers

Energiebedrijf Essent is tijdens de jaarlijkse uitreiking van de SponsorRingen, de prijs voor de beste sponsorcases in Nederland, uitgeroepen tot Sponsor van het Jaar. Het kreeg de prijs, meldt Adformatie, omdat ‘het bedrijf sponsoring als een serieus en waardevol marketingcommunicatie-instrument gebruikt om het merk Essent een hoge bekendheid en positieve uitstraling te geven'. Gesponsord wordt o.m. schaatsen, het Wereld Natuur Fonds, de Essent Awards en een groot aantal culturele festivals en musea. Unilever's Frank Weijers werd Sponsor Personality van het Jaar. Hij  is de drijvende kracht achter Unilever's sponsorships zoals Life & Cooking, Idols, de Omo Buitenspeelbond en het NOC*NSF sponsorship dat dit jaar werd uitgebreid met de sponsoring van Foppe de Haan's Jong Oranje. 

Lees ook:Unilever verschuift sponsoring KNVB naar Lipton-merk
Lees ook:Unileverman Weijers Sportmarketeer 07 mede door SIRE-campagne
Lees ook:WNF ‘overweegt’ sponsoring door Essent te stoppen (na overname door RWE)
Lees ook:Rabobank leidt top-3 van grootste Nederlandse sponsoraars
Lees ook:BankGiroLoterij ‘de cultuurloterij van Nederland’ en hoofdsponsor IFFR meldt advertentie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.