ING lanceert platform ‘Jonge Leeuwen’ met de KNVB, Hyves en Disney XD voor voetballers en fans van 6-12 jaar

ING, hoofdsponsor van Oranje, lanceerde gisteren ING Jonge Leeuwen, een online Jeugdvoetbalplatform voor jonge voetballers en fans. Jeugdvoetballers vinden hier onder meer voetbaltips en –trucs, voetbalfilmpjes, de stand in hun eigen competitie en hun voetbalprogramma voor het weekend. Het Jonge Leeuwen platform is een van de sponsoractiviteiten die ING i.s.m. de KNVB heeft opgezet onder het nieuwe thema ‘Nederland Voetballand aangemoedigd door ING en is speciaal ontwikkeld voor voetballers van 6 tot 12 jaar. ”In de nabije toekomst krijgt het platform ook een gedeelte voor ouders, coaches, trainers en andere verenigings vrijwilligers,” meldt een persbericht. ”Het Jonge Leeuwen platform is volledig geïntegreerd in Hyves en maakt gebruik van bestaande en veel gebruikte functionaliteiten.” Vanaf 20 maart zendt tv-zender Disney XD het wekelijks Jonge Leeuwen TV-programma uit. ”Jonge Leeuwen op TV-zender Disney XD heeft interviews met voetballers, een blik achter de schermen en tips nog beter te kunnen voetballen.” Zie ook overlees.


De bank wil ‘Jonge Leeuwen’ onderdeel maken van de belevingswereld van de jeugd. Naast het tv-programma op Disney XD, is de integratie met Hyves essentieel om voetbal zo dicht mogelijk bij meer dan 750.000 jongens en meisjes tussen de 6 en 12 jaar te brengen, aldus het persbericht.
Nick Jue, bestuursvoorzitter ING Nederland, zei gisteren op een presentatie onder meer: ”We ondersteunen met jeugd- en amateurvoetbal het Nederlandse voetbal waar het meest nodig is.” En: ”ING wil het Nederlandse voetbal verder helpen. Wij willen kinderen met plezier laten voetballen, amateurclubs helpen gezond te blijven en Oranje dichterbij brengen.” Klinkt heel goed, dus. En dat grootste sponsorplan leidt mooi even af van de bonusdiscussie bij die bank, en dat komt ze vast goed uit.

Lees ook:BN-ers en onbekende Nederlanders in ‘Oranje is ING’-spot
Lees ook:‘Winnen we van die cowboys?’ Vraagt Oranjesponsor ING
Lees ook:San Marino: ING laat Leeuwen met nieuwe slogan ballen
Lees ook:‘Ze hebben gevochten als leeuwen,’ zegt ING in WK-inhaker
Lees ook:ING legt met BlØf acties voor breedtevoetbal uit in spotje

0 reacties op “ING lanceert platform ‘Jonge Leeuwen’ met de KNVB, Hyves en Disney XD voor voetballers en fans van 6-12 jaar

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.