Ze hebben weer een hunk aan de haak. Drievoudig olympisch zwemkampioen Pieter van den Hoogenband is het nieuwe 'gezicht' van Sanex, op de markt gebracht door Sara Lee. Hij tekende een contract voor drie jaar getekend bij het Utrechtse bedrijf dat producten voor lichaamsverzorging fabriceert, meldt het ANP. Als 'gezondste man van Nederland' is VDH de opvolger van schaatser Rintje Ritsma. Ook schaatsster Marianne Timmer vervulde ooit een prikkelende hoofdrol in de reclame- campagnes van het merk. Opmerkelijk,tekent het ANP daarbij aan, is de looptijd van het sponsorcontract tot en met 2009. Daaruit kan de conclusie worden getrokken dat Van den Hoogenband na de Olympische Spelen van Peking in 2008 inderdaad van plan is nog een jaar door te gaan, met de wereldkampioenschappen in Rome als nieuw eindstation.
Lees ook:Al in 2009 overtreft internetreclame uitgave aan tv-reclame in het VK
Lees ook:Robin van Persie in nieuw spotje Calvé-pindakaas
Lees ook:Timmertje, Timmertje, bedankt! zegt Liga in advertentie
Lees ook:Van den Hoogenband als Postbankleeuw: goed of slecht getimed?
Lees ook:Aegon en VSB Bank ruziën om logo’s op schaatspakken
Zie ook de VOORpagina van Telesport vandaag:
http://telegraaf-i.telegraaf.nl/daily/2007/1/17/TE/TE_2S_20070117_18/pagina.php
Knap dat je (met goed beeld) dit op die pagina kunt krijgen. Zo vaak zie je een commerciele deal niet op de voorpagina van een sportkatern….
@AJ: ik geloof dat ik je punt snap, over de waarde -en effectiviteit- van pr-activiteiten, haha. Leuke foto in de Telegraaf trouwens, moet die marketingvrouw spannend gevonden hebben (:-)