Van den Hoogenband als Postbankleeuw: goed of slecht getimed?

Terwijl de Postbank-leeuw inmiddels op zijn laatste benen loopt, dook dit campagnebeeld van Pieter van den Hoogenband als leeuw verkleed ineens op, aldus vakblad Adformatie. ''Mooi getimed, zo vlak voor het eind van de Olympische Spelen.'' De beelden met de op deze OS zo tegenvallende Van den Hoogenband als blauwe leeuw haalden de uiteindelijke Postbank-spot 2-3 jaar geleden niet. Waarom niet is het vakblad niet duidelijk. De film, waarin Jan Mulder VDH tijdens een training bezoekt in het zwembad, moest de flexibiliteit van de Postbank op het gebied van hypotheekverkoop uitdragen. Het motto van toen: ‘Geen plek te gek voor een hypotheek- gesprek’. Jeroen Mirck (oud Adformatie-redacteur, nu van Emerce) op de site echter: ''Mooi getimed? Daar kun je over twisten. Pieter is al een week uitgezwommen en inmiddels zelfs gestopt met zwemmen…'' 

  

Het reclamebureau van de Postbank (en ING) is Leukwerkt Worldwide.

Lees ook:Leeuwen van ING en Postbank maken kennis in nieuwe advertentie
Lees ook:Sanex-reclame: Van den Hoogenband opvolger Ritsma
Lees ook:Oranje leeuw en blauwe leeuw krijgen de kriebels van ING
Lees ook:De Bank valt op blauwe leeuw
Lees ook:Van den Hoogenband reclameboegbeeld gokclub De Lotto

2 reacties op “Van den Hoogenband als Postbankleeuw: goed of slecht getimed?

  1. Sjon

    Storm in een glas water.

      /   Beantwoorden  / 
  2. Appie S.

    In een zwembad.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.