Thierry Henry in reclamecampagne Tommy Hilfiger

De Fransman Thierry Henry, een van 's werelds beste voetballers wordt ‘internationaal merkambassadeur' van Tommy Hilfiger als onderdeel van een sponsorovereenkomst. Henry krijgt een prominente rol in speciale advertentie- en marketingcampagnes van het kledingbedrijf in het volgend voorjaar en najaar. De overeenkomst omvat tevens het ontwerp en de
productie van een capsule collectie in gelimiteerde oplage van TH, geïnspireerd door de 'karakteristieke 
eigen uitstraling' van de sportieve en elegante voetbalster. Hilfiger wordt ook sponsor van Henry's
nieuwe charitatieve instelling  'THe One 4 All Foundation.'  De

limited edition-collectie zal worden verkocht in een select aantal zelfstandige internationale winkels van het Tommy Hilfiger-concern. De collectie is verkrijgbaar in het najaar van 2007 en valt samen met
Thierry Henry Fall '07-advertentiecampagne. De opbrengsten van de verkoop van deze collectie zullen ten goede komen aan
Thierry Henry's nieuwe stichting, vernoemd naar zijn rugnummer    gnummer. Het doel van de stichting is om racisme en armoede door educatie uit te
bannen. Als onderdeel van Tommy Hilfiger's sponsoring van de stichting zullen er
promotieacties gehouden worden op verkooppunten waar de collectie wordt verkocht, meldt THG, dat haar kleding over de hele wereld verkoopt.

Lees ook:Winkelen als Tommy Hilfiger-shop dicht is: nieuwe buitenreclame
Lees ook:Nadal stripte voor Tommy Hilfiger, niet model Behati Prinsloo in jubileum-reclame
Lees ook:Tommy Hilfiger’s levendige nacht van de Navy Blue Blazer
Lees ook:Rafael Nadal stript voor Tommy Hilfiger Underwear
Lees ook:Mooi naakt (m & v) in reclame voor… pittige 30+ kaas Milner

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.