Heel apart, als de winkel dicht is, kun je toch ''winkelen'' bij Tommy Hilfiger in Dublin. Dankzij een ''unieke touch-screen technologie'' kunnen voorbijgangers beelden via het ''raam'' in de Hilfiger Hall of Fame zetten en meer informatie over het merk krijgen. Die beelden kunnen ze aan het eind van de campagne terugkrijgen, afgedrukt op speciale t-shirts. Een aantal van de beelden wordt geprojecteerd op bekende openbare gebouwen in de Ierse hoofdstad. Voorbijgangers kunnen ook via het raam hun adres opgeven, om nieuwsbrieven te krijgen van Tommy Hilfiger. De bureaus erachter: Pixel Inspiration/ Ministry of Experience. In het jargon heet dit ''het creëren van een dynamische relatie'' met je klanten, vertelt ons Utalk Marketing.
Lees ook:Thierry Henry in reclamecampagne Tommy Hilfiger
Lees ook:Tommy Hilfiger’s levendige nacht van de Navy Blue Blazer
Lees ook:Nadal stripte voor Tommy Hilfiger, niet model Behati Prinsloo in jubileum-reclame
Lees ook:Rafael Nadal stript voor Tommy Hilfiger Underwear
Lees ook:Reclame Code Commissie berispt @Home over nieuwsbrieven