een muur. De film wordt de komende vier maanden vertoond in de bioscopen in en rondom Amsterdam, op Fox Sport, online ondersteund en in alle Ajax media, zoals de schermen in de Arena, in print media en op hun social media kanalen, meldt vaksite Adformatie.
Een wat vreemd zinnetje ontwaarde ik in dat bericht over het niet drinken als je rijdt-advies: ”’De film heeft als doel de supporters van Ajax bewust te maken van het feit dat iedere supporter onmisbaar is.” Onmisbaar, dus het advies van Jupiler en Ajax is eigenlijk dat die onmisbare supporters moeten zorgen dat zee niet dood gaan of in het gevang komt vanwege onder de invloed rijden, haha. Of begrijp ik het soms verkeerd?
Het filmpje, waarvoor reclamebureau The Communication Company (Benelux), productiemaatschappij Wenneker en regisseur Ivo Mostertman tekenden, maakt onderdeel uit van het Better World-project van Jupiler en Ajax. Over dat project kon ik zo snel niets vinden vanochtend.
Lees ook:Kampioenschap Ajax viert GVB met Ajax-tram
Lees ook:Te Amsterdams? Ajax, AZ en Feyenoord krijgen eigen Amstel-bierblik
Lees ook:Feyenoord bedankt supporters per advertentie voor steun in groepsfase Europa League
Lees ook:Woonbeurs RAI adverteert als ‘grootste van het land’
Lees ook:Ajax bedankt Bobby Haarms paginagroot in de krant