Teun’s super-baantje dankzij Lekker Geregeld-campagne

Blokken voor de herkansing, of nu alle tijd om geld bij te verdienen? Na vandaag weten de meeste examenkandidaten waar ze aan toe zijn. Maar weten zij dat ook als het gaat om hun zomerbaan? Weten ze bijvoorbeeld wel wat ze behoren te verdienen? Aldus het persbericht. ”Deze jongen, Teun, heeft zijn vakantiewerk in elk geval lekker geregeld.” Bijgaand super kneuterigheid in een filmpje van Kicks Concept & Design, als onderdeel van Lekker Geregeld, de zomercampagne i.o.v. het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid. Doelgroep: jongeren tussen de 13 en 23 jaar. Teun is z’n grote 3D flatscreen gegund (hopelijk niet aangeschaft met oog op Oranje, haha). De campagne moet ”op een interactieve en luchtige manier de wetten en regelgeving naar jongeren toe te communiceren.” Op de  Facebookpagina worden dagelijks berichten geplaatst ”die aansluiting vinden bij de belevingswereld van de jongeren.” Let’s hope so.


Daarnaast is er een actie waarbij jongeren mooie prijzen kunnen winnen, via de speciaal ontwikkelde app. Naast een hippe headphone of gaaf armbandje maken de jongens en meiden ook kans om net als Teun te schitteren in een nieuwe videoclip als zij hun bijbaan tenminste goed hebben geregeld, meldt het pr-bureau.

Hoe werkt het?
Na het beantwoorden van een vijftal vragen ontvang je een ansichtkaart in de setting van één van de vier meest beoefende vakantiebanen. Alles inderdaad lekker geregeld? Dan zie je jezelf terug in het ‘ideaalplaatje’; omringd door mooie meiden of jongens bijvoorbeeld. Voor wie minder goed op de hoogte is, doemt het angstbeeld op; denk aan een stapel vuile vaat waar je onder bedolven bent.

Om het plaatje compleet te maken, kun je in die ansichtkaart een eigen foto uploaden, of een foto maken met een webcam. Deze ansichtkaart posten op je wall, delen met je vrienden, en je dingt automatisch mee naar de weekprijs. Voor de jongens is dat een hippe headphone, voor de meisjes een gaaf armbandje. Aldus het persbericht van vandaag dat ik maar volledig afdruk hier, voor het goede doel (heb zelf ook kids in deze leeftijd).

Lees ook:Olympische atleten verdienen Goed Goud vindt Solidaridad
Lees ook:Campagne ‘Maak seks lekker duidelijk’ start met posters
Lees ook:Bang? Hersens zijn voor losers is het advies in Wrangler’s-campagne
Lees ook:Belastingdienst zet candid camera in als reclamehulpje
Lees ook:‘Jeugd aan ‘t bier door tv-reclame rond sport’ concludeert UvT-rapport

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.