Belastingdienst zet candid camera in als reclamehulpje

Er zijn makkelijkere manieren om geld te verdienen…’ Wil de Belastingdienst maar zeggen met de nieuwe, op jongeren gerichte spotjes ‘Bijbaantjes from Hell‘ – over een oppas job en een promotie job. Met de candid camera gefilmd, maar dat moge duidelijk zijn. Dit zijn dus geen spotjes van de vakweging of van het Ministerie van Sociale Zaken om jongeren te waarschuwen niet alles te pikken in deze ellende periode op hun arbeidsmarkt. Nee, tikkie vergezocht: de belastingdienst wil zo laten weten dat jongeren wellicht geld terug kunnen krijgen van vorige bijbaantjes. Leuk van de belastingdienst, daar niet van ;-) Het reclamebureau erachter is JWT, meldt Adformatie.

Lees ook:Gevraagd voor werk in de bak: pedagogisch professionals (spotje)
Lees ook:Bond FNV gaat via TMF en ROC-site reclame maken bij jongeren
Lees ook:Belastingdienst kan niet zonder jou zegt advertentie
Lees ook:De Belastingdienst zegt ons wat over toeslagen in spotje
Lees ook:Volgens de belastingdienst bestaat 32 maart niet

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.