Als je vriend belt tijdens het rijden, zèg er iets van

If your friend is driving recklessly, say something.” Want dat werkt namelijk goed, blijkt uit onderzoek onder Amerikaanse jongeren; 80 pct zegt invloed te hebben. Volgt een korte, heldere informercial van de Ad Council, een soort Amerikaanse SIRE. Misschien moet die man achterin ook iets zeggen, dan maar wat later, op een ander moment, over de gevaren van obesitas. Want die jongeren in de auto zien er geen van allen erg gezond uit. Meer info over de campagne hier, op de Speak Up Or Else-site.

Lees ook:Amerikaanse First Lady Michelle Obama in anti-obesitas spotje
Lees ook:Shit happens, maar is nieuwe vuurwerkcampagne daarom retegoed?
Lees ook:Nicki Minaj debuteert in Pepsi’s eerste internationale tv-spot
Lees ook:Joyriden met een VW GTI als internetreclame
Lees ook:Mooie missen helpen met gehoorschade-campagne

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.