Nicki Minaj debuteert in Pepsi’s eerste internationale tv-spot

Peperduur wat betreft de productiekosten, leuk om te zien, maar om nou te zeggen, goh, fantastisch, of goh, heel speciaal, nee. Het gaat hier over de commercial ‘Now in a Moment‘ van Pepsi-Cola, met zangeres Nicki Minaj‘s hit Moment 4 Life als middelpunt. Volgens de Amerikaanse site AdFreak is dit de ‘eerste internationale commercial ooit’ van Pepsi, dus dan zal-ie in veel landen te zien zijn, inclusief Nederland. Dus dan moet-ie iedereen, mensen van alle culturen, aanspreken, en dan krijg je vaak iets betrekkelijk neutraals. Het reclamebureau dat tekende voor de commercial -we laten de lánge versie hier zien- is TBWA\Chiat\Day in Los Angeles. Pepsi zegt zelf, ter begeleiding: ”Imagine all that’s happening right NOW around the world. Then imagine if you could experience it all at once. Pepsi and Nicki Minaj invite everyone to LIVE FOR NOW.”

Lees ook:Beyoncé volgt Nicki Minaj op als ‘merkambassadeur’ Pepsi
Lees ook:Pepsi-wereldvoetballer Van Persie wil Daft Punk bij WK ’14
Lees ook:Alles is mogelijk met Scientology zegt kerk spotje VS
Lees ook:Britney Spears, Michael Jackson, Kanye West, Mariah Carey, Ray Charles: Pepsi’s muziek-ikonen bijeen in commercial
Lees ook:Pepsi’s viral met David Beckham heel fake zeg ik als leek

0 reacties op “Nicki Minaj debuteert in Pepsi’s eerste internationale tv-spot

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.