Beetje weggestopt vandaag op de buitenlandpagina van de wakkere krant, deze oerlelijke, maar wel zeer intrigerende advertentie van 360inc.nl: ‘Bouw mee aan een helder beeld van werkgevers.’ Misschien is er al vaak redactioneel over geschreven, maar ik verneem zo voor ‘t eerst van hun activiteiten. De reacties op de site van vandaag zijn trouwens opvallend positief, dus verwacht niet overwegend anonieme afkraakverhalen. Niet alleen de standaard informatie vanuit het bedrijf zelf is er te vinden, ”maar ook (en juist) inside information van werknemers en sollicitanten. Door je ervaring te delen help je anderen om een goed beeld te krijgen van een werkgever en profiteer je op jouw beurt zelf ook van andermans ervaring.” Boeiende ontwikkeling en misschien heel nuttig, als alles netjes wordt gespeeld. En voer voor (bedrijfs)imago-watchers en vele anderen.
Lees ook:Gratis e-bike van de zaak in reclame Stella Fietsen
Lees ook:Durfstart wil van werknemers ondernemers maken meldt advertentie oud-reclamestrateeg
Lees ook:Glazenwassers gezocht met hemelblauwe advertentie van Raggers
Lees ook:‘Sun’s gratis YouTube-filmpjes wordt misschien hype’
Lees ook:Van stoppers voor starters: Generatiegeschenk Delta Lloyd