Stichting Vluchteling haakte in op reizigerschaos Schiphol

Schiphol Stichting VluchtelingDe afgelopen dagen liepen er op Schiphol, behalve hoogst ongelukkige reizigers, ook mensen rond met sandwichborden met de tekst: ‘Zielig hè, al die mensen die niet naar huis kunnen? Nog zieliger als je geen huis hebt.’  Meldt vakblad Adformatie op de site. Eronder  het gironummer, 999. De slimme inhaakactie van Stichting Vluchteling was bedacht door reclamebureau Ogilvy Amsterdam.

Lees ook:‘Wij blijven wel actief in Afghanistan’ zegt St. Vluchteling
Lees ook:Zaterdag is Wereld Vluchtelingendag meldt reclame
Lees ook:Meld je aan en/of doneer voor Nacht van de Vluchteling op 18-19 juni vraagt advertentie
Lees ook:Syrië thema Nacht van de vluchteling-loop meldt advertentie
Lees ook:Afvallen: vrouw worstelt met jojo-effect in advertentie Weightwatchers

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.