Echt een (Nederlandse) advertentie om dezer dagen geregeld naar te kijken, en weer eens even geen commercial. Ook printreclame krijgt hier aandacht. Deze uiting is van de Weightwatchers-organisatie die zich positioneert, meldt vakblad Adformatie, als ”de enige beproefde afvalmethode waarmee je op gewicht komt èn op gewicht blijft.” Zo, Sonja Bakkeraars, gelezen? De dame op de pasfotostrip -die kennelijk niet boos mag kijken van WW- worstelt zo sterk met het jojo-effect tijdens haar afvalpoging, dat ze zelfs tijdens het maken van de foto’s afvalt en weer aankomt. Op naar WW. Aardig bedacht door reclamebureau McCann-Erickson (de tekst eronder is onleesbaar).
Lees ook:Jennifer Lopez in erg leuke teaserspots voor modehuis Kohl’s
Lees ook:Deense Verkeersorganisatie komt met keiharde real-campagne
Lees ook:Baby maakt met toast in de billen reclame voor Alpika
Lees ook:‘Voedselreclame verleidt vetzuchtige kinderen tot dubbele portie’
Lees ook:Alcohol in ‘t verkeer: 80 gecrashte auto’s als anti-reclame