Afvallen: vrouw worstelt met jojo-effect in advertentie Weightwatchers

Echt een (Nederlandse) advertentie om dezer dagen geregeld naar te kijken, en weer eens even geen commercial. Ook printreclame krijgt hier aandacht. Deze uiting is van de Weightwatchers-organisatie die zich positioneert, meldt vakblad Adformatie, als ”de enige beproefde afvalmethode waarmee je op gewicht komt èn op gewicht blijft.” Zo, Sonja Bakkeraars, gelezen? De dame op de pasfotostrip -die kennelijk niet boos mag kijken van WW- worstelt zo sterk met het jojo-effect tijdens haar afvalpoging, dat ze zelfs tijdens het maken van de foto’s afvalt en weer aankomt. Op naar WW. Aardig bedacht door reclamebureau McCann-Erickson (de tekst eronder is onleesbaar).

Lees ook:Jennifer Lopez in erg leuke teaserspots voor modehuis Kohl’s
Lees ook:Deense Verkeersorganisatie komt met keiharde real-campagne
Lees ook:Baby maakt met toast in de billen reclame voor Alpika
Lees ook:‘Voedselreclame verleidt vetzuchtige kinderen tot dubbele portie’
Lees ook:Alcohol in ‘t verkeer: 80 gecrashte auto’s als anti-reclame

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.