Nieuwe ‘Vindt Maddie’-campagne op televisie, kranten en op affiches

De familie van Madeleine McCann gaat een nieuwe publiciteitscampagne beginnen in de hoop dat de aandacht wordt afgeleid van de ouders en opnieuw wordt gericht op het vinden van de kleuter. Dat heeft de broer van Gerry McCann, John McCann, bekendgemaakt, meldt vandaag o.m. Elsevier. De campagne, die 115.000 euro gaat kosten, wordt gefinancierd met geld uit het Madeleine Fonds, richt zich primair op Portugal en Spanje, en schakelt tv, dagbladen en affiches in als media. Het fonds heeft ruim anderhalf miljoen

euro ter beschikking dankzij diverse donaties. Ruim een week geleden werden de ouders van Madeleine, Kate en Gerry McCann, formeel tot verdachten in de zaak verklaard. Er zou bloed, mogelijk van Maddie, zijn gevonden in de auto die zij 25 dagen na haar verdwijning hadden gehuurd. Ook zouden er haren van het meisje zijn gevonden in de kofferbak.

Maddie, die op 3 mei van dit jaar verdween, zou mogelijk zijn overleden na een overdosis slaapmiddelen, die haar moeder haar zou hebben toegediend. De Portugese politie zou ondanks de vele aanwijzingen echter niet genoeg hard bewijs hebben om Kate en Gerry McCann te vervolgen, aldus Elsevier.

Lees ook:Ook Britse reclamesector betrokken bij zoekactie Madeleine McCann
Lees ook:Elsevier weigert reclame te maken voor Pardon?-actie
Lees ook:Kate Moss speelt met Vaccines, maar uit kleren voor Rimmel
Lees ook:”Handmusicus” maakt muziek met rare geluiden in Dunlop-spotjes
Lees ook:Cindy Crawford in reclamecampagne schoengigant Deichmann (inclusief Van Haren)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.