Het week-end lonkt, nu even lachen hoor, op de vrijdagmiddag. Voor een ''buitengewoon gemiddelde'' witte tennisschoen van het merk Dunlop, de Volley, wordt hier reclame gemaakt met enkele internet- commercials (virals). Voor de Australische markt, met Gerry Philips, handmusicus, ook wel manualist genoemd. Hij is 47 en heeft er 38 jaar over gedaan om beroemd te worden – met geluiden die toch gevaarlijk dicht in de buurt komen het bekende geluid van -sorry Gerry- windjes c.q. scheten. Via Duncan's TV.
Lees ook:Opstaan zoooo moeilijk zegt spotje Philips Wake-up Light
Lees ook:Jazzman Benjamin Herman praat over zijn passie met Philips
Lees ook:Nieuwe ‘Vindt Maddie’-campagne op televisie, kranten en op affiches
Lees ook:PSV gaat op zoek naar nieuwe shirtsponsor (mag van Philips)
Lees ook:Last of Mohicanssong belangrijk voor American Football-spotje Nike
Er zijn er nog eentje te vinden:
http://www.youtube.com/watch?v=0Lp8cRLUB4Y
zijn = is
Thanks voor toevoeging.