Canadese Leger des Heils: ‘We see what you don’t’

‘We see what most don’t.’ Zoetsappig, maar mooi gefilmd en een goed idee: het nieuwste filmpje van het Canadese Leger des Heils (Salvation Army). Jaarlijks gaan daar 2.5 miljoen maaltijden naar de hongerigen en worden 10.000 verslaafden geholpen. ‘We ask you to open your eyes and your heart.’ Campagne binnen via Glossyinc: COMMERCIAL en PRINT-UITING.

Lees ook:Buitenaards kindje is niet welkom in Adopt-spotje SciFi Channel
Lees ook:Verwaarloosde honden gevoed door Pedigree in spotje
Lees ook:Blondie zingt Heart of Glass in disco-achtige Toyota-commercial
Lees ook:Het hele beeld, via de Drie Kleine Biggetjes in prachtspotje voor The Guardian
Lees ook:Nieuwe Amerikaanse reclamecampagne voor … God

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.