Het hele beeld, via de Drie Kleine Biggetjes in prachtspotje voor The Guardian

‘Big Bad Woolf Boiled Alive.’ Een indrukwekkende commercial voor de Engelse The Guardian -krant, site, tablet, mobile- om te vertellen dat lezers ‘the whole picture‘ te zien/lezen krijgen. Het is een pleidooi voor The Guardian’s open journalistiek, via de ervaringen van de Three Little Pigs in print en online. “Follow the story from the paper’s front page headline, through a social media discussion and finally to an unexpected conclusion.” Reclamebureau erachter is Bartle Bogle Hegarty in Londen. Open Journalism? ”Open journalism at the Guardian means open data journalism. Every day, on our Datablog and Datastore, we publish the raw data behind the news for you to explore, visualise and debate.” Wat de hoofdredacteur erover te zeggen heeft: klik. Bron: rechtstreeks.

Lees ook:Goed vasthouden, net als de Audi Quattro doet, op de weg
Lees ook:Dag in het leven van een Audi-rijder op Le Mans (filmpje)
Lees ook:De Audi RS6, de motor en de turnsters – dat alles in prachtspotje
Lees ook:Voetbal liefde is tough zegt Engelse Premier League-spot
Lees ook:Lief menselijk vogeltje in spot natuurlijke limonade Robinson’s

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.