Reclamemaken voor God is niet zo moeilijk, en hoef je helemaal niet bang voor te zijn. Denken ze in (uiteraard) Amerika, bij GodSpeaks. Hier een uiting van de nieuwe campagne, die weinig afwijkt van de vorige. Andere kreten uit de nieuwe: ‘'Life is Short, Eternity isn't.'' En: ‘'Feeling lost? My Book is your map.'' Of: ‘'If you must curse, use your own name!'' En uit de voorgaande: ‘'Tell the kids I love them.'' Of"''My way is the highway.'' En: ‘'Let's meet at My house, before the game.'' Nou, ik zie die wedstrijd liever eerst. Reclamebureau Ogilvy in Singapore vondreclamemaken voor God ook niet zo moeilijk. ''When you're weary, feeling small. When tears are in your eyes, I will dry them all.'' Simon & Garfunkel. Daaronder: Ditto. God.'' Mooi.
Lees ook:Eerste commercial voor Apple’s nieuwe iPad gelanceerd
Lees ook:Prachtig: hondenkoor blaft Star Wars Imperial March voor VW
Lees ook:‘I love you’-spotje van de drie pratende hondjes van Purina
Lees ook:In de serie rare commercials: Naar het toneel met … Toyota
Lees ook:Meet or Delete, nieuwe maar dodelijke dating-service
Ben benieuwd hoeveel surcommisssion God krijgt van Ogilvy?
Weet je trouwens zeker dat het Ogilvy is, en niet Ogilvie, van ‘The Ogilvie Institute – Religious Education and Formation’?
http://www.ogilvieinstitute.org.uk/
@Jos: a. heel wat, maar waar de poen het af te leveren?
b. nee, hoor, gewoon Ogilvy van Ogilvy & Mather, zie item op adformatie-site (jou welbekend), supercampagne is dat! Of was ‘t een grapje, vrijdagmiddags ben ik minder scherp (:-)