Hersenen te koop in Britse anti-cannabiscampagne

De Britse overhead is een nieuwe anti-cannabiscampagne begonnen, waarin tieners gewaarschuwd worden voor het lange-termijn effect op hun hersenpan. Cannabis is veel minder onschadelijk dan de jeugd denkt. In een futurische winkel in west Londen zijn nieuwe hersenen te koop voor tieners die aan paranoia of geheugenverlies lijden. Een prominent Engels bureau, Mother, maakte de campagne en een (veel te lang) The Office-achtig filmje over het Brain Warehouse is hier te zijn. Opdrachtgeveris de Frank-organisatie, waarin diverse Britse ministeries samenwerken. Op de Frank-site kun je een foto van je gezicht downloaden, en is de impact daarop te zien na langdurig cannabisgebruik te volgen. De ‘Drugs Mugs 3D simulator’. Ook wordt het veranderende beeld van een ‘proefpersoon’ getoond.

Lees ook:Gratis meedoen met SBS6′ Afvallers XXL-dieet Dr. Frank
Lees ook:Strip reclameman Frank Pels over ‘kut Ryanair, kut campings en kut hotels’
Lees ook:De Opportunisten denken te weten waarom Heineken haar reclamebureau heeft ontslagen
Lees ook:De Opportunisten denken terug aan 1986 bij het zien van VW’s Terugweg-spotje
Lees ook:Ziggo Sport is sportzender met de mooiste duels zegt spotje (en met mooie Jack en Frank)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.