CK One-spotje ‘te seksueel expliciet’ voor Engelse kids

In one scene a woman straddles a man’s lap while he touches her breasts. The ad’s voiceover says, ‘CK One, the original shared fragrance…and CK One Shock, daring fragrances for him and her’“. Hadden ze nou niet moeten doen, die scene, bij adverteerder Coty in Engeland, want nu moet bijgaand spotje voortaan ver weg van kinderprogramma’s worden ingezet. Geen ramp, lijkt mij. Het door klagers ‘te ranzig’ genoemde filmpje -de Engelse reclamewaakhond sprak de afgelopen week van ‘seksueel expliciet’ -werd gemaakt door het Engelse reclamebureau Baron & Baron. Via Brand Republic.

Lees ook:Michelin Man helpt Max in nieuw spot, maar vergeet 2 banden
Lees ook:Leuk interactief filmpje Smart ForTwo moet vooroordelen wegnemen
Lees ook:Dansende meisjes in auto in Sure Girl-spot van de tv gehaald
Lees ook:‘Treinreizigers zijn schapen’ (mag je niet zeggen van Britse reclamewaakhond)
Lees ook:Reclame met veel te dun model van Drop Dead in de ban, maar dunne benen in advertentie H&M mogen van Britse waakhond

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.