Michelin Man helpt Max in nieuw spot, maar vergeet 2 banden

Daar is hij weer, de Michelin Man, en weer in een aardig animatiefilmpje uit de VS, waarin hij autorijder Max en zoon te hulp schiet. De campagne -ja we zijn er snel bij- vandaag wordt gelanceerd. De nogal gewaagde slogan van de Franse bandenfabrikant luidt daar ‘The right tire chances everything.‘ Zelfs, lijkt het, het rijden met twee nieuwe banden aan slechts één kant van de wagen, haha. De campagne werd gemaakt door reclamebureau TBWA\Chiat\Day New York. Via Brand Republic.

Lees ook:Supermodel Marisa Miller reclamegezicht Harley-Davidson
Lees ook:Kleurig onthaal van de nieuwe VW Golf in New York
Lees ook:Oud-Englandspits Gary Lineker in aardig spotje Walker-chips
Lees ook:Pepsi kiest zomer voor aanval op Coca-Cola’s ijsbeer en Santa
Lees ook:CK One-spotje ‘te seksueel expliciet’ voor Engelse kids

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.