De website www.ikbeninbalans.nl van Roy Martina Experience, waarop de CD Welterus- ten wordt aangeprezen, is door de Reclame Code Commissie ''in strijd met de waarheid en misleidend'' bevonden. Adverteerder vermeldt als speciale eigenschappen van de CD Welterusten, aldus de reclamewaakhond: "Deze CD helpt het lichaam te ontgiften, te ont- stressen, te verjongen, te regenereren, te vitaliseren en om het te ontdoen van kankercel- len, afvalstoffen en micro-organismen". Niet is aangetoond dat het product deze werking heeft. ''Gelet op de ernst van de overtreding, besloot de Commissie deze uitspraak openbaar te maken.''
Lees ook:SRC Alert over geconcentreerde paardenmelk: ‘Equilac-reclame misleidend en in strijd met de wet’
Lees ook:Bioniek’s reclame voor gezondheidsproduct Tancosan ‘misleidend’
Lees ook:Flyer/website-reclame disco The Palace stimuleert overmatig drankgebruik
Lees ook:Reclame borstvergrotende pillen Kruidje Roer Me Niet ‘misleidend’
Lees ook:Electronicazaak Maxwell op de vingers getikt wegens misleiding
beste mensen,
waarom wordt er niet geluisterd naar de vele mensen die dit product hebben gebruikt en er wel baat bij hebben gehad, of is alles shit, heeft de producent zelf alle verhalen van de mensen verzonnen en het op het net geplaatst.
En waarom zegt men niet waarom het misleidende reclame is van het betreffende product, want daar vind ik niets van terug.
Met vriendelijke groet Herman