Obama’s campagne wint hoge reclameprijs in VS (Grand Clio)

Hij was al benoemd tot Marketeer van het Jaar in 2008 in de Verenigde Staten (door het Amerikaanse reclamevakblad AdAge), Barack Obama. Nu heeft hij er met zijn promotieteam van destijds nog eens een fraaie reclame-onderscheiding bij ook. en wel de Grand Clio voor geïntegreerde communicatie, de hoogst haalbare prijs in die categorie, die Obama kreeg voor de campagne Obama for America, ontwikkeld toen hij nog Presidential Candidate was. De Clio Awards is een gerenommeerd Amerikaans prijzeninstituut, dat qua jureringsniveau beslist vergelijkbaar is met het hier in Europa veel meer publiciteit trekkende internationale Cannes Lions-festival, dat volgende maand weer wordt gehouden in de Zuid-Franse badplaats.

Lees ook:Donaties via mobiel voor blinden: reclameprijs voor Belgisch idee
Lees ook:Grand Clio Award naar Adidas +10-campagne 180 Amsterdam
Lees ook:Reclame-uiting Playstation Portable wint studentenprijs in de VS
Lees ook:GO OBAMA, GO ! (‘We can change the world’ zei hij in commercial)
Lees ook:Believe-commercials voor Xbox Halo 3: internationale reclameprijs

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.