Believe-commercials voor Xbox Halo 3: internationale reclameprijs

Oud-militairen vertellen. Op het internationale reclamefestival in Miami, de Clio Awards heeft deze zeer indrukwekkende serie commercial vol sfeer -en zonder enig geschiet- voor de Microsoft Xbox Halo 3 de allerhoogste onderscheiding gekregen in de categorie tv/cinema: de Grand Clio. Dat festival is net afgelopen. De makers van de knappe Believe-filmpjes Ammo, Hunted en Enemy Weapon (in de overlees): reclamebureau McCann en TAG. Al in september vorig jaar pikten we er (gelukkig) al eentje uit die serie om te laten zien op Reclamewereld.blog.

 

Lees ook:Help ze een handje: fraaie reclame met WWF/WWF-dieren
Lees ook:RECLAMEWERELD.BLOG WENST U EEN HEEL GELUKKIG 2008
Lees ook:Zichzelf-vernietigend reclamebord wint internationale reclameprijs
Lees ook:Reclamewereld.blog: record 61.000 pageloads in maand september
Lees ook:3-jarige Reclamewereld.blog noteert ruim 68.000 pageloads in september

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.