Tong raakt los, Dorito’s te heet: ideetje voor publiekswedstrijd spotjes

In Engeland organiseert Dorito's (onderdeel PepsiCo) sinds kort een publiekswedstrijd voor het maken van (internet) commercials. Er valt het equivalent van 27.000 euro mee te verdienen (genomineerden ontvangen 1.350 euro). Zie bijgaand vieze voorbeeldspotje voor te hete dorito's. Het publiek geeft ze cijfers, een jury van reclame- specialisten kiest vijf genomi- neerden, waarna het publiek de winnaar kiest. Die wordt ook op tv vertoond). Er is ook een wekelijkse winnaar, die een vakantie in de VS oplevert of een Canon-camera.

Lees ook:Gamma, Hema en Karwei op voor (vak)prijs beste reclamefolder
Lees ook:Bedrijven genomineerd voor reclameprijs 50-plussers
Lees ook:Specsavers zoekt duffe vaders voor Pimp je Pa-campagne
Lees ook:Last 3 minutes: prachtfilmpje promoot Canon 5D MII-camera
Lees ook:Actie Talpa TV met TomTom: commercials maken

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.