Specsavers zoekt duffe vaders voor Pimp je Pa-campagne

Bijna de helft van de jongeren, 47%,  vindt dat hun vader een make-over nodig heeft en daar wil Specsavers bij helpen, meldt Marketing Online. Vijf van de tien kinderen vinden het montuur van hun vader gewoontjes en zelfs lelijk. Specsavers wil deze vaders helpen in hun kleding- en brilkeuze. Vanaf maandag 13 januari kunnen jongeren tussen de 12 en 20 jaar hun vader opgeven voor de ‘Pimp je Pa’-verkiezing via www.specsavers.nl/pimpjepa. Uit de inzendingen kiest de jury per provincie een winnaar en uiteindelijk de landelijke top 3. En daarvoor gaan ze vast flink wat reclame maken, schat ik in.

Lees ook:Oud vrouwtje, auto en DRT-rappers in oerspotje Specsavers
Lees ook:Leukste kleinkind gezocht in advertentie van Classic FM
Lees ook:Tong raakt los, Dorito’s te heet: ideetje voor publiekswedstrijd spotjes
Lees ook:Trouwen tegen je wil in is volgens de wet verboden zegt overheid in spotje
Lees ook:Tien reclame-uitingen gaan op voor publieksprijs Dagbladgoud

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.