Joop Braakhekke als messentrekker actief in BP-reclame

Tot 31 januari  2012 kun je sparen voor koksmessen bij BP en deelnemen aan -zie bijgaand filmpje- de door Joop Braakhekke geleide quiz ‘hoe scherp ben jij? met kans maken op een avond met Joop voor twee personen bij zijn restaurant Le Garage in Amsterdam. Zo snijdt het mes mooi aan twee kanten, deze publiciteit, want Braakhekke kan wel wat meer klandizie gebruiken, getuige zijn lunch-deal onlangs met Groupon. Zelf reageert Braakhekke op dit bericht: ”Probeer in Le Garage maar eens een tafel te boeken, dat valt na 21 jaar nog steeds niet mee.” Bij BP tanken is sparen voor een hoge korting -tot zelfs 90% meldt Reclameweek- op een set door Braakhekke aanbevolen professionele koksmessen van het Zwitserse merk Schulte-Ufer. Zie op YT ook uitlegfilmpjes over de diverse messen.

Lees ook:Poll Reclamewereld: Loden Leeuwen Specsavers en Joop Braakhekke terecht?
Lees ook:Poll Reclamewereld.blog: Loden Leeuwen Specsavers en Braakhekke terecht
Lees ook:Loden Leeuwen 2008 voor Specsavers en Joop Braakhekke (Ambi Pur)
Lees ook:Crazy reclame voor alcoholdrankje Carlsberg met crazy naam
Lees ook:Joop Smit, groots reclameontwerper, overleden

3 reacties op “Joop Braakhekke als messentrekker actief in BP-reclame

  1. Dana Knives

    Leuke actie! Alleen hoe verhoudt zo’n messenset zich tot professionele messensets van Wüsthof, Zwilling en Global?
    [Redactie: Afzender aangepast ivm spamming]

      /   Beantwoorden  / 
  2. joop braakhekke

    goede journalistiek is net een goed gerecht, je kunt ervan genieten, omgekeerd natuurlijk ook, smakeloos en de plank mis is niet te hachelen.
    probeer in le garage maar eens een tafel te boeken, dat valt na 21 jaar nog steeds niet mee, dus bovenstaand gekrakeel heeft niets met de waarheid te maken, dus ook niet met kwaliteit en ook niet met goede smaak, en alles wat ik ludiek vind om te doen, doe ik !

      /   Beantwoorden  / 
  3. Redactie, Michael

    @Joop Braakhekke: Zijn er klasse-restaurants die niet ‘wat meer klandizie’ kunnen gebruiken? Maar dat terzijde. Ik heb uw reactie deels toegevoegd aan mijn bericht. Blijft de vraag: waarom deze lunchdeal, herhaal, lunchdeal, met Groupon? Lijkt mij geen teken van kracht, anders dan pr-kracht: 50% korting op een 3-gangen lunch (terwijl van de overgebleven 50% nog eens de helft naar Groupon gaat, onthulde Tros Radar maandag). Dat hoor ik nog graag even van u. En verder een welgemeend: veel succes met Le Garage!

    *€35 voor 2 (waarde € 70
    €59 voor 4 (waarde € 140)
    Deal uitverkocht, leverde 927(!) deelnemers op.
    Check: http://www.groupon.nl/deals/amsterdam/lunch-a-la-carte-le-garage/1139229

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.