Poll Reclamewereld: Loden Leeuwen Specsavers en Joop Braakhekke terecht?

De twee Loden Leeuwen voor de meest irritante commercial en voor de meest irritante BN-er in de reclame in 2008 gingen naar Specsavers/oma-slappen en Joop Braakhekke (Ambi Pur). Het kijkerspubliek oordeelde, Tros Radar organiseerde de competitie. Eens? Dat vraagt Reclamewereld.blog in zijn nieuwe poll, wat verstopt rechts onderaan op deze pagina. Vier antwoorden zijn mogelijk: Ja, eens met alle de Loden Leeuwen dit jaar;  Nee, er waren nóg irritantere spotjes in 2008; Nee, eens met Specsavers, niet met Braakhekke; en Nee, oneens met Specsavers, eens met Braakhekke.

Lees ook:Poll Reclamewereld.blog: Loden Leeuwen Specsavers en Braakhekke terecht
Lees ook:Loden Leeuwen 2008 voor Specsavers en Joop Braakhekke (Ambi Pur)
Lees ook:Tatjana, Paay, Raymann, Jansen/Wouterse en Gerschtanowitz genomineerd voor Loden Leeuw 2012
Lees ook:Loden Leeuw mag stoppen van Reclamewereld-stemmers
Lees ook:Laatste kans: stemmen op Loden Leeuw voor irritante BN-ers en irritante spotjes

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.