Poll Reclamewereld.blog: Loden Leeuwen Specsavers en Braakhekke terecht

De twee Loden Leeuwen van Tros Radar voor de meest irritante commercial en voor de meest irritante BN-er in de reclame in 2008 gingen naar Specsavers/oma-slappen en Joop Braakhekke (Ambi Pur). We vroegen in onze vorige Reclamewereld.blog-poll of onze lezers het daarmee eens zijn. We stopten na rond 100 stemmen (102 om precies te zijn). Een meerderheid van 53 pct oftwel 54 stemmen was het met allebei de Loden Leeuwen eens, 22 pct (22 stemmen) was het niet eens en vond dat er vorig jaar nóg irritantere spotjes op de buis waren. Tenslotte was 17 pct (17 stemmen) het oneens met Specsavers, eens met Braakhekke en 9 pct (9 stemmen) was het eens met Specsavers, en oneens met de keuze van Braakhekke/Ambi Pur.

Lees ook:Poll Reclamewereld: Loden Leeuwen Specsavers en Joop Braakhekke terecht?
Lees ook:Loden Leeuwen 2008 voor Specsavers en Joop Braakhekke (Ambi Pur)
Lees ook:Loden Leeuwen 2009: Frans Bauer (NL Energie) en Hi/Pokkie Foetsie
Lees ook:Laatste kans: stemmen op Loden Leeuw voor irritante BN-ers en irritante spotjes
Lees ook:Reclamewereld.blog-stemmers geven Frans Bauer Loden Leeuw 09

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.