Waarom Giant 30 ‘gewone fietsers’ sponsorde in Australië

Daarom: ”At Giant, we think that real riders are the real heroes of cycling.” In ieder geval in Australië. De Tour is allang weer voorbij, en dit bericht een maand oud, maar toch wel interessant om alsnog te melden. Want de van origine Taiwanese fietsenproducent Giant kennen wij natuurlijk ook.  T.g.v. die Tour, die toevallig ook nog eens werd gewonnen door een Australiër, Cadel Evans, sponsorde het bedrijf in plaatsen van topathleten 30 ‘gewone’ fietsers van alledag. ”Die fietsen voor hun gezondheid,

voor het milieu of gewoon omdat ze het leuk vinden.” Helden, dus. Jong en oud, man of vrouw, iedereen uit heel Down Under kon een poging wagen om Giant’s reclame-uithangbord te worden (en ze kregen een fiets uiteraard, plus kleding, een contract en meer). Zie ook de website van/voor de fietsers. Leuk. Via The Inspiration Room.

Lees ook:Fietsgigant Giant wordt mogelijk hoofdsponsor Raboploeg
Lees ook:Jumbo, de snackbar en de vroegwijze kids in spotje
Lees ook:Recreatieve fietsers uitgenodigd in advertentie Eneco Tour
Lees ook:Cricket-reclame Rolling Stones tour Australië & NZ
Lees ook:Met Fietsmodus app is jeugd bereikbaar in ‘t verkeer-spotje overheid

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.