Bas Kosters ontwerpt ondergoed voor Zeeman, bekijk ‘t

Ontwerper Bas Kosters (34) gaat samenwerken met, en dus reclame maken voor, Zeeman, van die boxers, en de MutsHave, weet je nog? Die goed textielketen, ja. De collectie ‘Bas for Zeeman‘ is bedrukt met kleurrijke prints in de sfeer van matrozentatoeages, meldt Elsevier. De gelimiteerde collectie is vanaf 19 september 2011 te koop. ”De gedachte dat aan design niet altijd een enorm prijskaartje hoeft te hangen, past bij de ‘anti-fashion-filosofie’ van Kosters. Hij wil met dit gedachtegoed een tegenhanger van het hedendaagse ‘modegeweld’ zijn. Kosters gaat voor eigen identiteit en attitude: ‘Het gaat er niet om wat je draagt, maar hoe je het draagt,’ aldus de extravagante ontwerper. Persuade is Zeeman’s reclamebureau in deze.

Kosters ziet veel overeenkomsten tussen Zeeman en zijn eigen ideeën over mode. Toegankelijkheid is een belangrijke kernwaarde voor de ontwerper. Dankzij deze samenwerking kan Kosters zijn boodschap uitdragen naar een breder publiek. Illustraties van poppen komen vaak terug in zijn ontwerpen. Verder kenmerkt Kosters zich door het gebruik van explosieve kleuren en borduurwerk. Aldus Elsevier.

Lees ook:Zeeman overvalt Amst. Fashion Week met (nep)merk ‘Frank’
Lees ook:Beyoncé maakt reclame voor schoenen van Jan Taminiau
Lees ook:H&M opent strandwinkel in Scheveningen, steunt WaterAid
Lees ook:Kleur je vrijdag-actie Zeeman redactioneel ingebed in Metro
Lees ook:Gratis voorpagina reclame voor goedkope trouwjurk Zeeman in dagblad Metro

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.