Onder goed, geel en sexy: de billboard (haha) van Zeeman

Zeeman underwearMaar Zeeman toch. Dát verwacht je niet van die bedaagde textielclub uit Alphen aan den Rijn, zo’n Björn Borg-achtige aanpak (zie Björn Borg’s Love All-filmpje). Maar waarom ook niet? Deze billboard (haha) fotografeerde ik zelf, dit week-end. Op de site Molblog las ik net dat de oerhollandse textielverkopers met de campagne een ‘statement wil maken maken in crisistijd.’ Namelijk dat ‘trendy shorts van hoge kwaliteit absoluut niet zo duur hoeven te zijn’. Er kunnen of konden online van die gele shorts worden besteld -eerst voor mannen, nu voor vrouwen- waarvoor alleen de verzendkosten moe(s)ten worden betaald. Leuke stunt van Zeeman, ineens scherp. Maarre … staat datzelfde Zeeman niet bekend om hun hoge gehalte allochtone bezoekers? Dat is dan even wennen voor de gelovige moslims onder hen, deze prikkelende beelden van hun favoriete textielshop.

Lees ook:Weer leuk idee van Zeeman: gratis reclameshirt van Zeeman
Lees ook:Zeeman maakt reclame voor reclame-kleding lijntje
Lees ook:‘Goedkoopste kinderstoel van NL’ Ikea in de reclame
Lees ook:Flagpole dancing met Flagdress in WK-spotje Zeeman
Lees ook:Mensensmokkel: vrouw ontvoerd in koffer (door Amnesty)

0 reacties op “Onder goed, geel en sexy: de billboard (haha) van Zeeman

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.