Titel: Jacht op goud .In de Telesport vandaag een special, zal niet de eerste wezen, over het komende WK 2010. Ze duiken ook in het (internationale) WK-verleden. Er wordt vrolijk ingehaakt door het bedrijfsleven, te beginnen met de Oranje Toeter van TNT Post (maar ook bij retailers als Bruna, Prima, Coop, C1000 en Jumbo verkrijgbaar), de Zuid-Afrikaans/Nederlandse T-hempies van olieconcern Total, de WK Handjes van Dirk, de WK Cornerbank van Digitenne (KPN), een actie van de Cruijff Foundation samen met de Sponsor Loterij, L’Oréal, dat zowaar Ruud van Nistelrooij erbij haalt om Oranje te steunen (met deo/men expert), de VoetbalExpo2010-beurs in Papendal begin juni, de vreemde eend in de bijt, Prescan (doet medische check-ups) met de zich voor alles lenende John de Wolf in de advertentie, en … British Petroleum. Dé BP van jeweetwel, de oil spill in de Mexicaanse Golf. Samen met de Toto. Tot en met 11 juli krijgt je bij tankbeurten (min. 20 liter) WK Toto vouchers twv €1 waarmee ”mooie geldbedragen” zijn te winnen met uitslagen voorspellen. Iedere week ook kans op €10.000 extra, zeggen ze. Meer info hier.
Lees ook:Feyenoorder John de Wolf: last van Ajax-stadion in Ditzo-spot
Lees ook:Help, zelfs John de Wolf haakt in op WK 2010, voor Typhone
Lees ook:Bavaria zet €4 miljoen aan Toto-speltegoed in de markt voor EK-actie
Lees ook:Papendal Sportparade-advertentie van 100-jarige NOC
Lees ook:Andere Franse fietstour voor 60plussers aangekondigd door ASR
Hmm ik doe al mee aan de officiele http://www.wedden-op-sport.com/wk-toto.php
‘Vóórspel en win’? Zo’n campagne móet haast wel door vrouwen bedacht zijn.
Of is het toch voorspèl?
ned3-jpn0