Help, zelfs John de Wolf haakt in op WK 2010, voor Typhone

”Voetbalicoon John de Wolf gaat social!” Juichen de pr-lieden van Typhone.nl, dat zegt ‘s lands grootste online telecomshop te zijn. Vandaag wordt een campagne gelanceerd rond die matige schaver en, sorry, geflopte voetbalcoach, die nu zijn dagen mag slijten als cultheld, die elke redelijk betaalde reclameklus graag aanneemt. Het is hem gegund hoor, deze oud-Oranjeman. Enfin, Typhone’s WK-campagne. John de Wolf leeft, met een

oude Nokia en alleen zijn WK-vrienden als sociale contacten, nog in zijn gloriedagen. Hij beseft dat het tijd wordt weer sociaal te gaan worden en zoekt het avontuur op in Zuid-Afrika als mobile reporter op het WK. Met de nieuwste smartphone van HTC en als lid van Twitter, Hyves en Facebook zal hij live verslag doen van Nederland – Denemarken 14/6 en alle festiviteiten met Oranje supporters daaromheen tijdens het WK in Zuid Afrika. Volg hem (en win misschien een HTC).

Lees ook:Feyenoorder John de Wolf: last van Ajax-stadion in Ditzo-spot
Lees ook:KNVB-sponsor PWC in WK-inhaker: ‘Misschien nemen we morgen de beker mee, maar wat laten we achter?’
Lees ook:De Axe Apollo Space Academy neemt Sp!ts tijdelijk over
Lees ook:John de Wolf/Ditzo wint Gouden Loeki volgens poll Reclamewereld
Lees ook:Hyves maakt reclame voor mobiele dienst (en Nokia N8)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.