Reclamemaken met ‘vlaggen’ op ‘t nieuwe designmuseum De Beyerd

Eerst was er The Million Dollar Homepage (websitepixels verkopen), in Nederland gevolgd door het Artvertisingproject naast de Amsterdamse Rietveld Academy (reclamepanelen verkopen), en nu zijn vlaggen te koop op het 11 juni te openen Nationaal Museum voor Grafische Vormgeving De Beyerd. Zo reclameruimte kopen op een site met daarop het museum in Breda was een idee van degene die Artvertising had bedacht, kunstenaar Teun Castelein, meldt Paul Blok op Molblog. ''Het vlaggenproject is onderdeel van een van de openingstentoon- stellingen “Dialoog”, over nieuwe vormen van visuele communicatie waarbij eindgebruikers kunnen deelnemen aan het ontwerpproces.'' Op DE WEBSITE is te zien welke vlaggen aan wie zijn verkocht. Leuk idee natuurlijk. Koning Beatrix opent het echte museum, dat het eerste ter wereld claimt te zijn dat zich geheel richt op grafisch ontwerp. 

 

Lees ook:Run op vlag Admiraliteitsdagen
Lees ook:DVC weer op Radio 538
Lees ook:Is briljante vlag-reclame Norwegian Airlines namaak?
Lees ook:DWDD Pop Up Museum over ‘verborgen kunstwerken’ is er weer meldt buitenreclame
Lees ook:Bedrijven, overheid en St. Natuur & Milieu starten campagne ‘Het Nieuwe Werken doe je zelf’

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.