kaart, een kaart die spelers aan elkaar kunnen uitdelen ter beloning van sportiviteit in de wedstrijd, aldus het persbericht. ”In de film zien we hoe de jeugdspelers van F8 van Krommenie zich gedurende een dag in het leven van profvoetballers wanen. Ze worden opgehaald in bestickerde Volkswagen Touran spelersauto’s en er wachten professionele sponsorshirts en sportvoeding op ze in de kleedkamer.
Voor aanvang van de wedstrijd worden de kinderen verrast met een ‘echt’ Krommenie’s volkslied, gezongen door volkszanger Ed Palermo. En tijdens de wedstrijd wordt er professioneel verslag gedaan door niemand minder dan Jack van Gelder, zijn er sportfotografen aanwezig en wordt de spelers na de wedstrijd het vuur aan de schenen gelegd tijdens een professionele nabeschouwing.” De campagne promoot dus de Touran én de Blauwe Kaart, ”opdat deze meer zal worden gebruikt in het amateurvoetbal om sportieve acties tijdens de wedstrijd te beoordelen.”
Lees ook:Voetballer Klaas-Jan Huntelaar in tv-spotje als ambassadeur De Blauwe Kaart
Lees ook:Prachtig: hondenkoor blaft Star Wars Imperial March voor VW
Lees ook:Voetbalshirt-uit actie ‘Brutale Meiden’ gesponsord door Jillz
Lees ook:Van vrijgezel tot vader. En dan is er de Touran
Lees ook:Twee Ajax A1-spelers in wereldwijde voetbalcampagne Adidas