Voetbalshirt-uit actie ‘Brutale Meiden’ gesponsord door Jillz

WK 2010-inhaker. De brutale meiden Tatum Dagelet en Jennifer de Jong keren vanaf maandag 31 mei terug op tv bij RTL 5 mede dankzij de sponsoring van Heineken’s cidermerk voor vrouwen, Jillz. Prima. Maar dit spotje… Wat moet een cidermerk met deze Brutale Meiden: Hemd Van Je Lijf!’ aanpak of is aandacht trekken alleen effectief genoeg, als vorm van tv-reclame. Slaat het soms niet aan? De vrouwen willen voetballiefhebbers mobiliseren om ‘het hoogtepunt’ tijdens voetbalwedstrijden terug te brengen. ‘’Dat hoogtepunt blijkt voor vrouwen tijdens voetbalwedstrijden het moment dat voetballers na het scoren hun shirt uittrekken,’’ aldus het persbericht. Op Jillzsite kun je stemmen. Voor het programma gingen Jennifer en Tatum langs bij voetbalclubs, voetbalvrouwen, BN’ers en spelers van Oranje. Te zien van 31 mei t/m vrijdag 4 juni dagelijks om 19.30 uur. Boodschap richting Fifa: Niks gele kaart, de groene kaart voor dóórgaan met scoren en strippen. Zoiets.

Lees ook:Jack van Gelder en Ed Palermo in VW-reclame voor Touran en Blauwe Kaart voor jonge voetballers
Lees ook:Thuiszorg-spotje SP ‘terechte Gouden Loeki 08′ in poll Reclamewereld
Lees ook:Gedoe over ‘te sexy’ Amerikaans lingeriespotje Lane Bryant
Lees ook:Jennifer Aniston maakt bloterig reclame voor eigen parfum
Lees ook:Obama op bres voor ´hondensocialisme op z´n Europees´

Eén reactie op “Voetbalshirt-uit actie ‘Brutale Meiden’ gesponsord door Jillz

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.