Mooie reclamestunt KPN: broekzakken vergroten voor de nieuwe iPhone 6 Plus

KPN kleermakerNieuw: de mobiele kleermaker! De afmetingen van de nieuwe iPhone 6 Plus zijn een hot topic. Hij past bij de meeste mensen niet in hun broekzak, aldus het persbericht namens KPN, verspreid door hun reclamebureau N=5. Met een keurig geformuleerd zinnetje erbij, zonder te refereren aan #Bendgate: ”En hij schijnt makkelijk te buigen.”  KPN bood in Amsterdam,

aan het Leidseplein buiten de Apple Store aan het Leidseplein de helpende hand en geeft/gaf? mensen in de rij een gratis upgrade zodat je hier geen last meer van hebt. Geen paniek, dus. ”De mobiele kleermaker van KPN nam de aanwezigen de broeken en zorgen uit handen door de zakken iPhone 6 Plus proof te maken.” Mooie stunt. Bij de Amsterdamse zender AT5 las ik dat de broeken wel uit moesten – eventjes. Zie ook: ”Apple-fans trekken hun broek uit voor de nieuwe iPhone.” Leuke… en nuttige reclame!

[PS] Leuk blog, Reclamewereld? Like ons dan ff HIER graag

Lees ook:Het gaat nog steeds over Apps in reclame ‘oude’ iPhone
Lees ook:Nieuwe Apple-spot ‘Powerful’ toont kracht iPhone 5s
Lees ook:Overheid-reclame voor NL-Alert via mobieltje (iPhone niet)
Lees ook:Apple geeft ‘slechts’ 20 miljoen dollar uit aan reclame voor de iPhone
Lees ook:Witte paarden, wolven en mooie ogen Smirnoff-meid

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.