Met zoenen reclame maken voor coctaildrankje Monte Scroppino

Zoenen met vreemden is in, zie het spotje van modemerk Wren van maart j.l. En toen kregen we elkaar uitkleden, voor een sexy online-zender, vorige week. Ook voor een buitenlandse adverteerder. En vandaag zijn we weer terug bij zoenen – en een Nederlandse adverteerder en idem reclamebureau. Voor het melkkleurige cocktaildrankje Monte Scroppino dat opnieuw wordt geïntroduceerd in dit land. ”Are

you ready for a “Don’t do Don’t” product tasting? See what happened when our Monte Scroppino ladies went to Ibiza to introduce Monte Scroppino. Don’t visit us at Monte Scroppino.”

Reclamebureau DDB & Tribal Amsterdam is verantwoordelijk voor een campagne om te kussen, meldt site Fonk Online vandaag. En dat mag je dus heel letterlijk nemen. De Monte Scroppino wordt geherintroduceerd in de Nederlandse markt met een ‘product tasting’, haha. Met de Monte Scroppino Kiss, in Ibiza, voor een onvergetelijke ervaring.
Bijgaande online video ging onlangs in première tijdens de modeshow van Tony Cohen tijdens FashionWeek Amsterdam 2014, aldus Fonk.

Lees ook:Spot over Monte Scroppino-drankje schiet cartoonist Frank Pels in verkeerde keelgat
Lees ook:Tested to be green but mean: spotje Seat Ibiza Ecomotive
Lees ook:Prachtige 3D-schouwspel bij superstore H&M A’dam
Lees ook:Zoenen-door-glas van Katja als Valentijnstuntje De Bijenkorf
Lees ook:Arjen Robben drinkt kopje thee in DHL-spotje over FC Bayern Munich

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.