Zoenen-door-glas van Katja als Valentijnstuntje De Bijenkorf

We hebben een etalage, een tafel, een stoel en een uitnodiging om plaats te nemen. Kijk wat er dan gebeurt...” Schrijft De Bijenkorf aan de Dam van Amsterdam over het reclamestuntje met oog op de komende Valentijnsdag op een zeer winderige zaterdag. Een willekeurige voorbijganger mocht Katja zoenen, gescheiden door een etalageruit, dan dat weer wel, en een bekende man -geen idee wie- deed ook zijn ding met z’n blind date. Grappig.
\

Lees ook:Met goudvisje praten via nieuw mobieltje, dankzij reclame van LG
Lees ook:Katja Schuurman’s sexy campagne muziekfestival Appelsap
Lees ook:Exit Negerzoen bleek marketingtruc van producent
Lees ook:Met zoenen reclame maken voor coctaildrankje Monte Scroppino
Lees ook:Je vader was een ramp in bed, maar hij had een goeie baan

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.