‘Fed Up will change the way you eat forever.’ Haal maar gauw naar Nederland, deze Amerikaanse film ‘Fed Up‘. Wordt gebracht in de USA als ‘de film die u niet mag zien van de voedingsindustrie,” dus dat belooft wat. Bijgaand de reclametrailer. Gaat over een 30-jarige campagne van die industrie, met hulp van de regering in Washington, om het volk te misleiden, waardoor een van de grootste gezondheids-
drama’s ooit is ontstaan daar. Werd gemaakt door Katie Couric, Laurie David (Oscar winnende producer An Inconvenient Truth) en regisseur Stephanie Soechtig. Zie ook HP/De Tijd over suikerverslaving: ”Net als bij andere verslavingen is het niet makkelijk om van een suikerverslaving af te komen, maar het kan wel. Fed Up draait vanaf 9 mei in de Amerikaanse bioscopen, of hij ook naar Nederland komt is niet bekend.”
Lees ook:‘House’ oftewel Hugh Laurie erg leuk in spotjes l’ Oréal Men
Lees ook:Met leuke i3-reclame poogt BMW elektrisch rijden populair te maken in VS
Lees ook:Automobilisten moeten van Honda een ‘doen lijstje’ maken voor ‘t milieu
Lees ook:No advertising Kerstreclame van Sainbury’s, de Britse AH
Lees ook:Er is wieder da (lees Adolf Hitler) in fraaie speelfilmreclame