Automobilisten moeten van Honda een ‘doen lijstje’ maken voor ‘t milieu

Start a to do list.” Omdat er nog zoveel te doen is. Dit erg aardige animatiefilmpje van Honda (”Power of Dreams”) met die prettige stem werd dit week-end in Engeland uitgezonden tijdens de tv-première daar van Al Gore’s An Inconvenient Truth. Dat was op tv-zender Channel 4. Gewoon over doeners en over dingen doen voor het milieu, met praktische tips voor autorijders. En natuurlijk ook een beetje pronken over Honda’s activiteiten. I’m a do-er werd gemaakt door reclamebureau Wieden & Kennedy London.

Lees ook:Honda, de doeners en ‘t milieu in prachtig animatiefilmpje
Lees ook:‘Handjes’ is een briljante commercial van 65-jarige Honda
Lees ook:Honda, The Impossible Dream wint Frans festival
Lees ook:Superknap spotje: wat er allemaal niet in een Honda Civic gaat …
Lees ook:Na prijswinnende commercials komt Honda nu met Playground

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.