Het anti-plak logo van Flexa, gedemonstreerd in spotje

De uitverkochte Color Run vond dit jaar plaats in Amsterdam. Tijdens de 5K race starten renners in het wit en eindigen ze helemaal onder de kleurenpoeder. Tijdens de race wilde Flexa, het bekende verfmerk met als visie : ‘Let’s Colour‘, op een simpele manier opvallen. Dat deden ze met een ingenieus Flexa T-Shirt. Hoe werkte het? Hoe meer kleur, hoe meer de naam opviel. Aldus het reclamebureau erachter, Etcetera.

Lees ook:Nederland wordt roze gekleurd meldt spotje T-Mobile
Lees ook:Bevat Pro Color-campagne soms ‘n anti-Wilders boodschap?
Lees ook:SP haakt met reclame T-shirt in op Wilders ‘Doe ‘ns normaal’
Lees ook:Kleur je sportclub met gratis verf van Flexa (commercial)
Lees ook:RCC doet reclame Bavaria op race-auto’s in de ban

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.