Oubollig bandenmannetje schept hypermoderne World of Michelin

''Welcome to the world of better mobility'', heet men autobandenliefhebbers nu welkom. De scheppers van dat oubollige -en volgens sommige waar- nemers onlangs wat afgeslankte- Michelin- mannetje kunnen veel meer. Ze moeten met hun tijd mee en dat doen ze indrukwekkende wijze. Zie de nieuwe interactieve Pixar-achtige 3D-site World of Michelin, als onderdeel van een marketingcampagne. Veel content, mooie vormgeving en natuurlijk aandacht voor de natuur en het product zelf. Auto.blog, dat mij hierop attendeerde, wijst ook op de commercials in het Lounge-gedeelte.

Lees ook:Michelin Mannetje op diet vanwege obesitasstrijd
Lees ook:Reclame voor Amsterdam in promo lancering Michelin Gids Nederland 2016
Lees ook:Michelin-mannetje krijgt rol superheld in nieuwe reclamecampagne
Lees ook:Fly for Fortune, nieuwe advergame van KLM
Lees ook:Steden verfraaid met kleur door verffabrikant Dulux

4 reacties op “Oubollig bandenmannetje schept hypermoderne World of Michelin

  1. Jos van Liempd

    Goed werk, dit. Ziet er in ieder geval goed uit. Zeker de moeite waard. Vraag me alleen af of dat zin heeft, maar wie ben ik… Het is niet mijn wereld, misschien zijn er heel veel mensen die dat anders voelen. Het zij ze gegund. Komplimenten voor de vormgeving zijn zeker terecht.

      /   Beantwoorden  / 
  2. richard

    Prachtige site! geweldige vormgeving en interfaces. Wie weet welk bureau hier achter zit? ik kan het nergens zien, ook niet in de source van de pagina bijvoorbeeld.

    cheers,
    Richard

      /   Beantwoorden  / 
  3. richard

    dank je wel!

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.