Fly for Fortune, nieuwe advergame van KLM

Ons aller KLM heeft een nieuwe advergame, oftewel online game als vorm van reclame gelanceerd, Fly for Fortune, genaamd. Als intro is er een zeer aantrekkelijke, Pixar-achtige trailer. Je kunt je eigen vliegtuigje samenstellen, en ‘’moed en behendigheid’’ tonen en ‘’je grenzen leren ontdekken.’’ En uiteraard zijn ervliegtickets te winnen.
Volgens Adverblog, dat de game aankondigde, is trailer bijna leuker dan de advergame zelf qua inhoud en vorm. Ze vinden het een knappe prestatie van de makers dat spelers uit liefst 25 landen kunnen deelnemen aan Fly for Fortune, dat in tien talen beschikbaar is.

Lees ook:Billentikken in sexy ‘We Dare’-game PS3/Wii (reclame-trailer)
Lees ook:Racen met Red Bull, maar dan anders: zeepkar-racen als reclamespelletje
Lees ook:Nieuwe ‘reclamegame’ bananenmarketeer Chiquita
Lees ook:‘Become Legend’ Destiny-game reclametrailer met muziek van Led Zeppelin
Lees ook:Reclamegames Volvo, Vrumona en Sport Drenthe op voor Dutch Game Award

2 reacties op “Fly for Fortune, nieuwe advergame van KLM

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.